Loro Parque

5 juni 2012 - Puerto de la Cruz, Spanje

Zo daar was ik vandaag dus de hele dag op het Loro Parque. 1x in de 2 weken ga ik op Donderdag een bus begeleiden met Nederlandse gasten van Arke en Holland International, maar ja voordat je dat goed kan doen moet je natuurlijk wel wat van het Loro Parque weten. Daarom ging ik vandaag naar het park om een training te volgen. Ik werd welkom geheten door een Nederlandse gastvrouw, toen kreeg ik een uitleg van het ontstaan van het park en wat over de eigenaar en natuurlijk over de dieren die hier in het park wonen. Ik had me uitleg gehad en had ik wat vrije tijd om door het park te lopen, ik ben toen naar het gedeelte gegaan waar de vogels los rondvliegen dat was wel heel mooi. Ik moest om half 12 klaar staan voor de discovery tour. Met de tour ga je ook backstage bij sommige verblijven zoals het aquarium, de orka's en gorilla's. Na de rondtour begon de Orka show. Echt super om te zien die mooie beesten, ik heb ze ook in Seaworld Orlando gezien maar blijft super vet! Daarna lekker geluncht en naar de zeeleeuwen show geweest en toen was het alweer tijd om terug te gaan! Best vermoeiend zo'n dagje dus ga zo in de bus lekker me ogen dicht doen ;)