Eerste weekje op mezelf

11 juni 2012 - Tenerife, Spanje

Zo ik ben nu ruim 3 weken hier op Tenerife. Eerste 2 weken meegelopen met me collega's, alle hotels zo ongeveer gezien en alle info's van iedereen gehoord. En toen was het 3 Juni zover, ik moest zelf een bus gaan begeleiden naar de luchthaven. Gelukkig alle mensen netjes opgehaald van de hotels en naar de luchthaven gebracht en de nieuwe mensen weer ontvangen en naar de hotels gebracht. Van de week was er vanuit Nederland een vrouw langs geweest die ons training ging geven, bij mij kwam ze ook kijken hoe ik mijn info deed (ik ging net voor de 2de keer mijn info zelfstandig geven) ik was natuurlijk best wel zenuwachtig, maar achteraf was ze vol lof samen met mijn leidinggevende over mijn info praatje. Ik zelf had dat natuurlijk niet verwacht omdat ik net nieuw ben, maar iedereen van het team is vol lof over mij en ze hebben ook al laten door schemeren dat ze me willen houden voor het winterseizoen en ze zien me zeker op een verre bestemming zitten volgendjaar. De vrouw die de training gaf ging ook een goed woordje voor mij doen op het kantoor in Nederland zodat ik misschien naar Mexico kan als hostess! Super leuk natuurlijk!! Ondertussen ook al me excursies verkocht dus super blij mee. Zaterdag 9 Juni met bijna het hele team voetbal gekeken in Malibu ( een restaurant hier met een nl eigenaar) jammer dat we verloren, maar ik was stiekem ook wel een beetje voor Denemarken. Zondag 10 Juni was eindelijk me eerste vrije dag na 3 weken en toen zijn we met een deel van het team mee gegegaan op de Flipper Uno een piratenboot echt super leuk dolfijnen en walvissen gezien en heerlijk dagje op het water gehad! Ik schrijf binnenkort weer een leuk verhaal over mijn belevenissen hier op Tenerife!!

Liefs